راهـکارهای هوشمندانه برای صنعـت

اسانس شکلات و آبنبات

طعم هایی متفاوت برای خلق محصولاتی برتر

طعم دهنده محصولات برپایه شکر

اسانس شکلات، آبنبات، آدامس و …

توجه به سلامتی و تندرستی در سالیان اخیر منجر به تغییر چشمگیر سبک زندگی و بدین واسطه تقاضای مصرف کنندگان برای عرضه مواد غذایی سالم تر و قانون گذاری دولتمردان برای پاسخ به این نیاز شده است. پیرو آن، بسیاری از کارخانجات در موارد متعدد اقدام به کاهش یا جایگزینی شکر مصرفی در محصولات نمودند. این روند به دلیل تغییر آشکار در طعم مورد پسند مصرف کنندگان قرار نگرفت. راه کار ژان نیل در این مقوله استفاده از مسکینگ و طعم دهنده های پوششی به منظور بهبود شایان طعم هاست. در این شرایط است که طعم ایده آل مصرف کنندگان توام با ارائه محصولاتی سالم تر به جامعه حفظ خواهد شد.
نکته شایان توجه دیگر در تولید محصولات این خانواده با عنایت به وجه سلامتی، توجه به مقوله تجربه کلی در حین تناول و مواردی از قبیل احساس در دهان، شکنندگی و ترد بودن، جویدنی بودن، بو یا پرکردن شامه، نرمی و سایر ویژگی های ساختاری محصول علاوه بر توجه به مزه آن است.
از سوی دیگر، امروزه، مصرف کنندگان تمایلی بیش از پیش به مواد غذایی که طعم هایی متمایز از محصولات رایج و متداول را عرضه نماید دارند. به همین منوال، قدرت انتخاب و تنوع از مهم ترین عوامل محرک در خرید و مصرف گردیده است. لذا، با عنایت به تغییر در سلایق مردم هر منطقه، ژان نیل موفق گردیده تا نوت ها و مشخصه هایی تازه برای هر یک از طعم های متداول عرضه نماید.
پیرو این مهم، تیم ژان نیل پس از مطالعه مصرف کنندگان هدف شما، نظر به سن و جنسیت مخاطبان، نوع محصول و مواد تشکیل دهنده آن، هویت برند و بسیاری عوامل دیگر، بهترین گزینه را به شما ارائه می نماید.
ماموریت ما خلق ارزش افزوده از سوی ژان نیل برای کارخانجات تولید کننده و نهایتاً برای مصرف کنندگان است.